Reklamačný poriadok
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
1.2 Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri jeho prevzatí. Pri použitom tovare nezodpovedá za vady vzniknuté jeho použitím alebo opotrebením.
1.3 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ nie je na obale uvedený dátum spotreby.
2. PODMIENKY UPLATNENIA REKLAMÁCIE
2.1 V prípade zistenia vady tovaru má spotrebiteľ právo uplatniť reklamáciu.
2.2 Spotrebiteľ je povinný oznámiť predávajúcemu vadu tovaru elektronicky (mailom) s popisom chyby a spôsobom, akým sa prejavila.
2.3 Reklamácia sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnym zaobchádzaním alebo živelnými pohromami.
3. UPLATNENIE REKLAMÁCIE
3.1 Ak tovar vykazuje vady, spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu zaslaním e-mailu alebo listu na adresu predávajúceho, prípadne osobne v sídle spoločnosti.
3.2 Pri reklamácii je spotrebiteľ povinný predložiť doklad o kúpe tovaru (faktúru), aby mohla byť reklamácia uznaná. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Obchodných Podmienok aj tohto reklamačného poriadku.
3.3 Reklamačné konanie začína dňom doručenia reklamovaného tovaru spolu s dokladmi.
3.4 V prípade neúplnej reklamácie bude spotrebiteľ vyzvaný na jej doplnenie. Reklamačné konanie začne až po doručení doplnených dokumentov.
3.5 Ak spotrebiteľ nedoplní reklamáciu do 10 dní od doručenia výzvy, predávajúci bude považovať reklamáciu za neopodstatnenú.
4. VYBAVENIE REKLAMÁCIE
4.1 Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Ak je potrebné zložité technické posúdenie, reklamácia bude vybavená do 30 dní.
4.2 Reklamáciu predávajúci vybaví v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Ak sa reklamácia nevybaví v tejto lehote, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy alebo požiadať o výmenu tovaru.
4.3 Spotrebiteľ bude o vybavení reklamácie informovaný písomne, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Ak bude reklamácia uznaná, predávajúci vymení tovar za nový alebo vráti cenu tovaru.
4.4 Reklamácia môže byť vybavená výmenou tovaru, vrátením ceny, poskytnutím zľavy alebo odôvodneným zamietnutím.
5. PRÁVA A POVINNOSTI
5.1 Reklamácia sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákonníka a príslušnými právnymi predpismi na ochranu spotrebiteľa.
5.2 Spotrebiteľ má právo uplatniť vady, ktoré sa vyskytnú do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
5.3 Podnikatelia sú povinní uplatniť reklamáciu do 3 dní od prevzatia tovaru.
Tento reklamačný poriadok poskytuje zákazníkom jasné podmienky, ako postupovať pri uplatňovaní práv z reklamácie.